luni, 4 februarie 2008

Astra pariuri Sportive

Atacantul senegalez Gueye Mansour a declarat, luni, pentru MEDIAFAX, că refuză să se prezinte la echipa a doua a clubului Poli Ştiinţa Timişoara, unde a fost trimis de conducerea grupării bănăţene după ce transferul său la Dinamo a eşuat.

"Eu nu vreau să mă duc la echipa a doua. Eu nu sunt jucător de echipa a doua. Nu ştiu ce o să fac, dar eu nu mă duc la echipa a doua. Când am vrut să fac antrenament, ei nu au vrut să fac antrenament cu Poli şi acum vor să mă duc să fac antrenament cu Poli II. Ce-i asta? Când am vrut să fac antrenament, m-au dat afară, că nu mai sunt jucător pentru Timişoara, că nu mai am ce să caut la stadion. Eu mă pregătesc singur şi aştept să mă ajute Allah", a spus Gueye Mansour.

Atacantul senegalez a precizat că deşi cluburile Poli Timişoara şi Dinamo s-au înţeles în privinţa transferului său, el nu a ajuns la nicio înţelegere cu gruparea din Ştefan cel Mare. "Mai am contract încă un an jumate cu Poli şi opţiune pe încă doi ani. Nu-mi convine să stau un an jumate, mie îmi place să joc fotbal. Ei n-au dreptul să mă trimită la Dinamo cum vor ei, trebuie şi cum vreau eu. Dacă Poli cu Dinamo se înţeleg cu banii, nu trebuie să mă înţeleg şi eu? Nu cum s-au înţeles ei trebuie să mă şi prezint acolo, trebuie să mă înţeleg şi eu cu Dinamo!", a precizat Mansour.

Gueye Mansour îşi doreşte să ajungă la Dinamo, dar cere o ofertă mai bună pentru el. "Dinamo e o echipă bună, o echipă mare şi orice jucător din ţară îşi doreşte să joace acolo. Dar să ofere nişte condiţii mai bune", a încheiat Mansour.