vineri, 15 februarie 2008

IORDACHE: 'ACHIZITII MEDIOCRE'

CEAHLAUL Marius Iordache a criticat campania de transferuri a clubului de sub Pietricica si nu vede cu ochi buni viitorul formatiei antrenate de Viorel Hizo

Pus pe lista de transferuri, Marius Iordache s-a plâns de faptul ca Ceahlaul a cerut sume prea mari pentru a putea fi achizitionat de o alta echipa.

”Stiu ca au fost câteva oferte pentru mine. Nu stiu daca au ajuns si la conducerea clubului. Tinând cont de sumele care s-au cerut pe noi, nu avea cum sa se întâmple asa ceva. Nu vreau sa supar pe nimeni, dar fiecare echipa s-a întarit, numai la Ceahlaul nu s-au facut achizitii foarte valoroase”, a spus Marius Iordache.

Acesta nu întelege de ce a fost trecut pe lista neagra, pentru ca, atât cât a jucat, Ceahlaul a avut rezultate pozitive”. ”Eu am jucat si în tur si s-au facut 20 de puncte cu mine sau fara mine pe teren. Important este ca echipa sa se salveze de la retrogradare, dar nu cred ca în aceste conditii va avea o soarta buna în retur. Eu zic ca nu am spus înca ultimul cuvânt si astept ca aceia din conducere sa ma înteleaga si sa-mi dea voie sa plec liber, asa cum am venit la Piatra-Neamt”.

MARIUS IORDACHE:
”Nu vreau sa supar pe nimeni, dar fiecare echipa s-a întarit, numai la Ceahlaul nu s-au facut achizitii foarte valoroase”