vineri, 27 martie 2009

Tăriceanu continuă războiul cu Stolojan prin intermediul declaraţiilor

Nici o zi fără scandal în politica românească. Preşedintele PNL Călin Popescu Tăriceanu a lansat un nou atac la adresa lui Theodor Stolojan. Liderul liberal l-a numit pe acesta traseist politic şi ajutor al lui Emil Boc. La rândul său, Stolojan l-a acuzat pe premier că-şi lansează candidaţii pentru alegerile locale în timpul vizitelor oficiale, pe bani
publici.

Declaraţiile au fost făcute de Călin Popescu Tăriceanu la Brăila la lansarea candidaţilor PNL.

"Îl privesc cu compasiune pe Stolojan. La început când era în curtea lui Iliescu era ridicator de mingi. A aterizat la liberali... se numeşte traseism politic. A ajuns să fie ajutor de ajutor.. se complace în postura de ajutor al lui Boc, care este ajutorul lui Băsescu... probabil ca aceasta e anvergura lui", a declarat Călin Popescu Tăriceanu.

La rândul său, Theodor Stolojan l-a acuzat pe premier că-şi lansează candidaţii pentru alegerile locale în timpul vizitelor oficiale. "Manipulează opinia publică. El ştie că eu nu am făcut parte din PSD. Am fost premier din septembrie 91 în urma invaziei minerilor. Nu am făcut parte din PSD, nici din FSN. Îmi pare rău că premierul îşi bate joc de banii publici participând în timpul vizitelor de lucru la lansările de candidaţi", susţine Stolojan.