sâmbătă, 21 februarie 2009

Micuta Daria a dormit in bratele mamei

Micuta Daria, fetita de trei ani si jumatate care, pe 21 martie, a cazut de la etajul opt, a petrecut, ieri, prima zi din nou acasa. A dormit in bratele mamei, a facut piruete, demonstratii de dans si tot ceea ce i-a trecut prin cap, parca pentru a arata, inca o data, tuturor ca este perfect sanatoasa
.

'Desi luni seara, cand am ajuns acasa, pica de oboseala
, nu a mers la culcare pana nu s-a jucat cu surioara ei, Bianca. Le-a fost greu sa stea sase zile una fara cealalta, deoarece ele sunt de nedespartit.

"Ii era teama sa nu plec de langa ea"

S-au pupat, au rascolit toate jucariile. Fericirea lor mi-a umplut inima
de bucurie. Seara a ales sa doarma la mine in brate. M-a tinut strans, de parca ii era teama sa nu plec de langa ea. Insa a refuzat sa dormim in camera pe a carei fereastra a cazut, asa ca i-am indeplinit dorinta. Mi-a spus: "Mami, mi-e tare frica de camera mea". Am trait o bucurie de nedescris ca mi-am vazut puiul bine sanatos
acasa', ne-a declarat Mariana Brojban, mama fetitei.

Micuta a exploatat situatia si a devenit o mica vedeta printre rudele si prietenii familiei. 'Toata lumea vine in vizita. E pelerinaj la noi acasa, dar nu pot refuza pe nimeni, deoarece toti mi-au fost alaturi in momentele de cosmar prin care am trecut', explica Mariana.

Pentru ca micuta sa nu ramana cu sechele, mamica a decis sa o duca la psiholog. 'Bianca, fetita mea cea mare, in varsta de 9 ani, deja merge la consilierul scolii. M-am gandit ca asta o va ajuta sa depaseasca mai bine momentul divortului dintre mine si tatal lor. La acelasi psiholog voi apela si pentru Daria. Nu vreau sa-si aminteasca momentul caderii de la etaj', spune Mariana.